Organisatie


Royal Polo at the Palace is een initiatief van Gert-Jan Haandrikman en Albert Hakkers, twee ondernemers die een samenwerkingsverband zijn aangegaan met Classic Events.  Vanuit de ambitie om iets bijzonders voor Apeldoorn te doen en om een bijdrage te leveren aan het goede doel hebben zij het concept voor Royal Polo ontwikkeld. Dit charity event ondersteunt het goede doel de Code Club.

Classic Events is een succesvolle organisatie en is onder andere bekend van het Concours d’Elegance op Paleis Het Loo. Met bijna 30.000 bezoekers per jaar brengt deze organisatie exclusieve classic cars en lifestyle naar Paleis Het Loo en is daarmee een natuurlijke partner voor Royal Polo at the Palace.

Royal Polo is ondergebracht in de Stichting Royal Polo at the Palace (Kamer van Koophandelnummer: 692284500).

Management Royal Polo at the Palace

Chairman – Albert Hakkers
ahakkers@royalpolo.nl

Co-Chairman- Gert-Jan Haandrikman
gjhaandrikman@royalpolo.nl

Deployment Director – Jan-Peter Nijmeijers
janpeter@classicevents.nl

Operations Director – Mireille Kodden
mkodden@royalpolo.nl

Technical Sports Director – Paul Meulemans
info@prosporthospitality.com
http://www.prosporthospitality.com

Comité van Aanbeveling

Michel van Maarseveen – Director Paleis Het Loo

Fred de Graaf – Voormalig burgemeester Apeldoorn en oud- voorzitter Eerste Kamer der Staten-Generaal

Frederike Everts – Deputy Executive Board President Politieacademie

Founding partners

  • Karine Oostrom – Cosmetische Chirurgie Stedendriehoek (CCS)
  • Patricia Groenendaal – VanBinnennaarBuiten
  • Arjen Sietsma – Amigo
  • Paul de Lange  – Intrapec / New Day Impact
  • Michel Wessel – Royal Talens
  • Chris van der Lande – Uniechemie
  • Gert Jan Haandrikman – Buvaplan
  • Adse de Kock – Oaklins Small Cap Advisory
  • Albert Hakkers – OXO Lodge
  • Jan-Peter Nijmeijers – Classic Events

Charity – Code Club

De Code Club is een initiatief om kinderen tussen 8 en 12 jaar een programma aan te bieden waarin ze leren software te coderen. Kinderen leren te programmeren zodat ze banners, websites, games etc zelf kunnen maken. Hierdoor zullen ze vaardigheden op doen die hun oplossend vermogen zal verbeteren en hun voorbereiden op een digitale wereld van de toekomst. Dit initiatief is in de UK al met succes ingevoerd en meer dan 60.000 kinderen hebben deelgenomen aan de Code Club. Wij willen dit initiatief in Apeldoorn starten en hebben de ambitie om dit over geheel Nederland uit te rollen.